בלוג מוסך ארגמן אוטו מאסטר

מזגן רכב – תקלות נפוצות

מיזוג אוויר ותקלות נפוצות ברכב

מזגן ברכב הוא מציל חיים בימי הקיץ החמים. הוא עוזר לנו להישאר קרירים ונוחים בזמן הנסיעה, עם זאת מזגנים לרכב עלולים לפתח בעיות. להלן כמה מהתקלות הנפוצות ביותר:

דליפת נוזל קירור

נוזל הקירור "מטייל" בתוך מערכת המיזוג ועוזר לקרר את האוויר. אם קיימת נזילה,מנוע המזגן לא יוכל להתקרר כראוי. הסיבה השכיחה ביותר לדליפת נוזל הקירור היא צינור או אטם קרועים או פגומים. סיבות אפשריות אחרות כוללות מדחס פגום או תקלה בסליל מאייד.

מעבה מזגן
החלפת מעבה מזגן רכב

מסנן אוויר \ פילטר אוויר

מטרת מסנן האוויר הינה להרחיק לכלוך ופסולת ממערכת המיזוג ולשמור על מנוע המזגן, אם הפילטר סתום או מלוכלך, המזגן לא יוכל לשאוף וגם לנשוף אוויר כשורה, מעט מהאוויר שיצליח לצאת לא יהיה קר עקב פעילות קירור לא תקינה של המערכת, לכן מומלץ להחליף את מסנן האוויר כל 10,000 ק"מ .

החלפת פילטר

תקלה במדחס מזגן

המדחס הינו לב ליבה של מערכת המיזוג, המדחס אחראי על זרימת נוזל הקירור ויצירת האוויר הקר. אם המדחס לא תקין , המזגן לא יפעל כלל. הסיבה השכיחה ביותר לכשל במדחס היא כשל במיסבים. סיבות אפשריות אחרות כוללות בוכנה שנתפסה או פיר פגום.

בעיות חשמל

מערכת מיזוג האוויר ברכב מופעלת ע"י חשמל. אם ישנה בעיה במערכת החשמל, ייתכן שהמזגן לא יפעל כראוי. הסיבה השכיחה ביותר לבעיה חשמלית היא נתיך שפוצץ או ממסר לא תקין, פיוז שרוף בשפת העם.

מאוורר קירור פגום

מאוורר הקירור מסייע בהרחקת חום מהמעבה של המזגן (רדיאטור מזגן), שהוא החלק שמקרר את נוזל הקירור. אם מאוורר הקירור לא תקין ולא עובד, המעבה לא יוכל לקרר כראוי את נוזל הקירור, והמזגן לא יוכל לקרר את האוויר.

אם אינכם בטוחים מה לא בסדר במזגן הרכב שלכם, עדיף לקחת אותו למכונאי מוסמך, שיאבחן את הבעיה ולהמליץ על דרך הפעולה הטובה ביותר.

אצלנו במוסך ארגמן אוטו מאסטר עובדים עם הציוד המתקדם ביותר לאיתור ותיקון תקלות במקצועיות וביעילות.

הנה כמה טיפים שיעזרו למנוע בעיות במזגן הרכב:

  • החלפו את מסנן האוויר כל 10,000 ק"מ ,מסנן האוויר עוזר להרחיק לכלוך ופסולת ממערכת המיזוג ולכן חשוב להחליף אותו באופן קבוע כדי שלא יגיע למצב של סתימה.
  • הימנעו מהפעלת המזגן בעוצמה גבוהה כאשר הטמפרטורה החיצונית נמוכה מ-40 מעלות פרנהייט. הפעלת המזגן על גבוהה כאשר הטמפרטורה בחוץ נמוכה מדי עלולה להפעיל לחץ מיותר על המערכת ולהוביל לבלאי מוקדם.

כך תוכל לעזור לשמור על מזגן הרכב שלכם במצב תקין וליהנות מנסיעה נעימה ונוחה לאורך כל הקיץ הישראלי.

בנוסף לאמור לעיל, הנה כמה עצות נוספות שתוכלו לעשות כדי למנוע בעיות במזגן הרכב:

  • הימנעו מנהיגה עם החלונות למטה. הדבר עלול לגרום למזגן לעבוד קשה יותר ועלול להוביל לבלאי מוקדם.
  • חניה בצל. תעזור למנוע מהמזגן לעבוד קשה יותר כדי לקרר את המכונית.
  • מומלץ לשטוף את מערכת המיזוג כל כמה שנים. ניקוי הלכלוך שהצטבר במערכת.

על ידי ביצוע טיפים אלה, תוכלו לשמור על מזגן הרכב שלכם פועל בצורה חלקה ואמינה במשך שנים רבות.

מחפשים מוסך בראשון לציון ?

מחפשים מוסך אמין בראשון לציון?

אל תחפשו רחוק יותר, הגעתם למקום הנכון

ארגמן אוטו מאסטר ממוקם בלב התעשייה מרכז שורק בראשון לציון,

ארגמן אוטו מאסטר הוא המוסך בראשון לציון שכדאי לקחת את רכבכם לתיקון, תחזוקה, בדיקה ואפילו ייעוץ לפני רכישה.

אנו בארגמן אוטו מאסטר מציעים מגוון רחב של שירותים:

מכונאות בנזין ורכבי דיזל.

חשמל רכב

דיאגנוסטיקה

ניהול מנועי בנזין

טיפולים לרכב

טיפול 10000

הכנה לטסט – בדיקת רישוי שנתית .

מיזוג אויר לרכב.

תחזוקת רכבים היברידיים.

לרבות החלפת שמן, סיבובי צמיגים, תיקוני מנוע, בדיקות בלמים ועוד.

הטכנאים המנוסים שלנו תמיד זמינים לענות על כל שאלה במקצועיות מירבת.

עם המחירים התחרותיים ושירות הלקוחות המצוין שלנו, Argaman Auto Master הוא הבחירה האידיאלית למכונאות ,חשמל רכב וטיפולי תחזוקה שוטפים במוסך מורשה בעל תעודות ממשרד התחבורה.

מוזמנים להגיע אלינו.

המוסך ממוקם בכתובת אברהם בומה שביט 1 בראשון לציון.

מוסך בראשון לציון

שירותי תחזוקה וטיפולים לרכב בראשון לציון

מוסך הוא המקום שכולנו מגיעים אליו מידי פעם. הרכב שלנו הוא כלי תחבורה שאנו תלויים בו מאוד לצורך ביצוע פעולות היום יום. בעזרת הרכב אנו מגיעים לעבודה, עורכים קניות, מסיעים את הילדים לחוגים ונוסעים לבקר את סבתא בסוף השבוע. אך בשביל ליהנות מהרכב אנו זקוקים לשמור על תקינותו המכנית, ולכן עלינו לבקר במוסך באופן קבוע – גם לצורך טיפולים תקופתיים ותחזוקה מונעת, וגם לצורך תיקוני תקלות אשר עשויות להתגלות.

תיקונים ותחזוקה – מוסך בראשון לציון

רובנו נזכרים לפנות אל המוסך כאשר אנו נזקקים לתיקונים. אך אסור לשכוח שעל מנת לשמור על הרכב במצב תקין, ולגרום לכל המערכות של הרכב לתפקד ללא תקלות, חשוב להקפיד על תחזוקה תקופתית. זהו גם עניין של שמירה על הרכב, וגם עניין של בטיחות. למשל תקלות בבלמים יכולות לגרום לתאונות מסוכנות, כמו גם בעיות בצמיגים ובעיות נוספות. אצלנו במוסך תוכלו לקבל את כל שירותי התיקונים וגם התחזוקה, השירותים אשר יבטיחו לכם תקינות מכנית ובטיחות והכל ע"י מומחים מוסמכים ע"י משרד התחבורה ובעלי ניסיון רב.

מוסך ארגמן אוטו מאסטר

מומחה בדיאגנוסטיקה , וזהו המקום המושלם עבור טיפולים תקופתיים כמו טיפולי עשרת אלפים. אנו משתמשים בכלים טכנולוגיים מתקדמים לצורך דיאגנוסטיקה ואיתור תקלות. טיפול עשרת אלפים הוא אחד מטיפולי התחזוקה החשובים ביותר. בטיפול עשרת אלפים בודקים את תקינותם של מערכות שונות

מחליפים שמנים, מסננים, נוזלי קירור; בודקים בלמים וכו‘. הקפדה על הטיפולים תסייע לרכב לתפקד בצורה האופטימלית. כמו כן מצב השמנים והמסננים, יכול לתת לנו אינדיקציה על בעיות שונות ברכב. זיהוי מוקדם יאפשר לטפל בתקלות לפני שהן מחמירות.

הכנה לטסט בראשון לציון

הטסט השנתי הוא אחד מהדברים שכולנו מבינים כמה הוא חשוב, אך אין לנו ממש סבלנות לעשות אותו. טסט שנתי הוא הכרחי על מנת לבדוק את תקינות הרכב, בעיקר מההיבט הבטיחותי. הוא חשוב  מאוד על מנת לשמור על הבטיחות של נוסעי הרכב, כמו גם נהגים אחרים והולכי רגל, ולכן יש להתייחס אליו ברצינות הראויה. במידה ויתגלו ברכבכם ליקויים בטיחותיים, תכשלו בטסט ותאלצו לתקנם ולעבור טסט חוזר. אך על מנת למנוע את כאב הראש ובזבוז הזמן תוכלו לפנות אלינו למוסך לצורך הכנה לטסט. אנו נבחן את רכב באמצעות אמצעי הדיאגנוסטיקה המתקדמים שעומדים לרשותנו, נזהה את הבעיות ונעניק את התיקון הדרוש על מנת שתוכלו להגיע לטסט עם רכב תקין ללא שום ליקויים.

בהכנה לטסט בודקים את כל מערכות הרכב אשר נבדקות במהלך הטסט הרשמי. זה כולל בדיקת בלמים, בדיקת מערכת תאורה ואיתותים; בדיקת ההגה והצירים; בדיקת מגבים; בדיקת הצמיגים,

כיוון הגלגלים

בדיקת פליטת גזים ולבסוף גם מצב לוחית הרישוי וציוד החובה ברכב. כל ליקוי באחד מאלה מביא להכשלת הרכב בטסט.

מוסך ארגמן אוטו מאסטר בראשון לציון ימנע מכם את כאב הראש הכרוך בטסט חוזר.

במוסך בראשון לציון תקבלו שירות לכל סוגי הרכבים, חדשים וישנים ואפילו רכבי אספנות.

כל רכב מקבל שירותי מקצועי הכול טיפולים לפי מפרט היצרן.

מטפלים ברכבים היברידים עם ניסיון רב ואחריות יצרן הרכב נשמרת.

מוזמנים להגיע אלינו כתובתנו : רחוב אברהם בומה שביט 1, ראשון לציון